Benefice byla rekordní

NA JEDNÉ LODI, PŘEDSUDKŮM NAVZDORY. 

více informací zde ...

Nova Civitas

Porohlédněte si fotky!

více informací zde ...

GIVT.cz

Podpořte Portimo při nákupu přes internet!

více informací zde ...

DMS PORTIMO

Podpořte nás dárcovskou SMS!

více informací zde ...

NEZISKOVKA ROKU 2016

Portimo získalo titul

více informací zde ...

Cena pro výroční zprávu

Výroční zpráva Portimo 2015 získala 2. místo v Ceně Fóra dárců

více informací zde ...

SBÍREJ TONER

Další možnost podpory pro Portimo

více informací zde ...

Víte, kde najdete vesničku s názvem Portimo?
v Japonsku
0%
v Laponsku
20%
v Portugalsku
80%
  • Portimo
  • Portimo
  • Portimo
  • Portimo
  • Portimo
  • Portimo
  • Portimo
  • Portimo
  • Portimo
  • Portimo
  • Portimo
  • Portimo
  • Portimo
  • Portimo

Raná péče

napište nám

Tato to sekce je určena nejen uživatelům služby Raná péče, ale všem, kdo by rádi na něco zeptali nebo vyjádřili své návrhy (náměty, připomínky) či stížnosti, které se služby týkají. Vaše vyjádření jsou nám zpětnou vazbou i podnětem k neustálému zkvalitňování poskytovaných služeb. Za všechny Vám proto srdečně děkujeme.

Pracovníci služby Raná péče


Chcete se nás na něco zeptat, chcete podat nějaký návrh nebo si stěžovat?
Můžete to udělat ZDE odesláním zprávy, která se přepošle na e-mail vedoucí služby Raná péče.


Co je návrh?
Za návrh považujeme jakýkoli Váš nápad, námět nebo připomínku k zlepšení fungování služby. Jde o sdělení, která mohou inspirovat nebo upozornit na možná zlepšení v poskytování služby. Náměty a připomínky jsou projednávány na provozních poradách, autor je o výsledku informován.

 

Co je stížnost?
Za stížnost považujeme vyjádření nespokojenosti se službou, jejím konkrétním programem, kvalitou, způsobem poskytování či s prací pracovníků služby.

Pravidla pro podání návrhu či stížnosti: do textového okénka napište váš návrh/stížnost a zmáčkněte „odeslat“. Váš návrh/stížnost dostane na e-mail vedoucí služby a bude se jím/jí zabývat pracovní tým na poradě. Na vyřízení návrhu/stížnosti máme 28 dní. Pokud nám uvedete svou poštovní nebo e-mailovou adresu, potom vám odpovíme přímo na ni. V opačném případě najdete naše vyjádření na této stránce, nejpozději po uplynutí lhůty na vyjádření. Máte právo se odvolat proti vyjádření ke stížnosti do 10 dnů od doby, kdy Vám bylo vyjádření doručeno nebo kdy uplynula lhůta k vyjádření (28 dnů od podání stížnosti). Postup při podávání odvolání je stejný jako při podávání stížností.